Pulszone
1 min readJan 15, 2021

Äter du en bulle eller dina kolhydrater till middagen?

Jag har provat det här nu ett tag och kommit fram till att detta är roligare. Jag har slutat äta upp mina kolhydrater på tallriken till lunch och middag men frukosten är däremot viktig, så glöm inte den.

När lunchen kommer fram, så äter jag inte upp alla såser eller kolhydrater, de lämnar jag kvar om jag äter ute eller väljer att minska i mängd om jag är hemma.

Vad gör jag då ? Det är så enkelt att jag valde att plocka med mig en God Morgon Multivitamin juice istället plus två färska apelsiner efter lunchen. Plötsligt kan jag klämma i mig lite extra “juice” så att säga…istället för att alltid äta upp och bli mätt på kolhydraterna från lunchen.

Prova det vet ja! Värt ett försök…du kan själv experimenter och leka med vad du kan äta…allt detta beroende på vad du gör och vad du gillar och hur du rör på dig.

#ätenbulle #kolhydrater #snabbavslångsammakolhydrater

Pulszone
0 Followers

This is the K - Stories is shaped by people and also dogs and some cats.